Morreu Heath Ledger
TMZ has learned that 2006 Academy Award nominee Heath Ledger has died in NY.
He was found dead in his bed in one of his residences in Soho by his housekeeper at 3:35 PM ET today. Law enforcement sources tell TMZ they believe it was not a crime, adding that prescription pills were found near his body.
According to NYPD a masseuse arrived at Ledger's apartment and was let in by a housekeeper. When Ledger didn't answer his bedroom door, the housekeeper and the masseuse opened it and found him unconscious. They attempted to wake him; when they couldn't, they called 911.
We're told when paramedics responded, the actor was in full cardiac arrest. They attempted to perform CPR on him, but were unsuccessful. He was pronounced dead at the scene.
The 28-year-old actor has a two year old daughter with former fiancee Michelle Williams -- they separated in September, 2007. He plays The Joker in the upcoming Batman film, "The Dark Knight" and is perhaps best known for his groundbreaking role as Ennis in "Brokeback Mountain."
Aqui vai uma imagem para que não está a ver quem é:
https://2img.net/h/i5.photobucket.com/albums/y184/Honu4/HeathLedger.jpg
Ele só tinha 28 anos...
He was found dead in his bed in one of his residences in Soho by his housekeeper at 3:35 PM ET today. Law enforcement sources tell TMZ they believe it was not a crime, adding that prescription pills were found near his body.
According to NYPD a masseuse arrived at Ledger's apartment and was let in by a housekeeper. When Ledger didn't answer his bedroom door, the housekeeper and the masseuse opened it and found him unconscious. They attempted to wake him; when they couldn't, they called 911.
We're told when paramedics responded, the actor was in full cardiac arrest. They attempted to perform CPR on him, but were unsuccessful. He was pronounced dead at the scene.
The 28-year-old actor has a two year old daughter with former fiancee Michelle Williams -- they separated in September, 2007. He plays The Joker in the upcoming Batman film, "The Dark Knight" and is perhaps best known for his groundbreaking role as Ennis in "Brokeback Mountain."
Aqui vai uma imagem para que não está a ver quem é:
https://2img.net/h/i5.photobucket.com/albums/y184/Honu4/HeathLedger.jpg
Ele só tinha 28 anos...

E em nome da Lua, vou castigar-te! :p
OMG!!! Eu ainda nao acredito...
Eu adorova-o... estou sem palavras... ainda por cima tao jovem...
Eu adorova-o... estou sem palavras... ainda por cima tao jovem...

"To be alive is to be loved. That's what my heart whispers to me"

Gostas de anjos? E de vampiros tambem? ----> Nas asas de um anjo

Gostas de anjos? E de vampiros tambem? ----> Nas asas de um anjo
Bem, confesso que tive de ir ao imdb ver donde é que o poderia conhecer... Sinceramente não era nenhum actor que me chamasse a atenção, mas morrer aos 28 anos u.u
Enfim... Infelizmente há muitos que morrem ainda mais cedo... Ao menos este vai ficar recordade nos filmes
Enfim... Infelizmente há muitos que morrem ainda mais cedo... Ao menos este vai ficar recordade nos filmes

For Disney fans ^^

Jobem se és cobarde e medricas?
Então não te aproximes de nós...
Se tiveres coragem ou se fores doido tenta enfrentar-nos.....
- Gang Terror Negro
ps- não aceitamos devoluções e não nos responsabilizamos por danos físicos causados muahahahah
Eu tb n erá Fã mas gostava dele como actor. Fikei, como quase toda a gente, em choque quando. É triste quando alguem com talento morre tão jovem.
Quanto as causas ainda não se sabe com certeza o que foi, encontraram sim comprimidos pr dormir no quarto mas eu li noutra reportagem k ele andava exausto e que os começou a tomar porque dormia 2 hrs por noite se tanto, mas que 2 comprimidos davam pr 1 hr ou assim =/ acredito mais em cansaço extremo que talvez o tenha levado a, sem querer, exagerar na dose do que em suicidio.
Quanto as causas ainda não se sabe com certeza o que foi, encontraram sim comprimidos pr dormir no quarto mas eu li noutra reportagem k ele andava exausto e que os começou a tomar porque dormia 2 hrs por noite se tanto, mas que 2 comprimidos davam pr 1 hr ou assim =/ acredito mais em cansaço extremo que talvez o tenha levado a, sem querer, exagerar na dose do que em suicidio.
Tens de entrar para responderes neste tópico.

)

Reportar comentário
Escolhe o motivo da denúncia e acrescenta mais contexto se necessário.